Friday 31 August 2012

Peristiwa di PICC (Part II)

Assalamualaikum

Ini merupakan sambungan daripada entry yang lepas dan tambahan gambar gambar lain yang berjaya di capture oleh aku. Ada beberapa orang yang aku kenal dan yang tak kenal tu aku tak dapat nak caption nama. Maaf atas kesulitan.

Para graduan dan ibu bapa di belakang

Para VVIP
En Zakri, En Roslan dan En Hamdan

Cik Banun dan staff Kolej UNITI 
Ir Dr Ramli

Tak ingat pasai apa diorang tepuk.

Staff Kolej UNITI
Kumpulan Koir Kolej UNITI yang terdiri daripada pelajar kolej sendiri 
Haaaa, yang ni baru professional photographer. Sebab tu diorang diri dan aku duduk.


Selepas tamat semua upacara konvo tu semua, aku telah mengikut urusetia ke salah sebuah suite yang terdapat di PICC. Jangkaan awal aku ingatkan diorang nak jemput lunch ke. Rupa-rupanya ada lagi satu upacara yang akan berlaku iaitu Signing Memorandum of Agreement between AsiaeUniversity, Kolej UNITI and Pergaminelli Design Accademia for Design Executive Programs. 

Tn Hj Jamal Mohd Amin

Tn Hj Jamal Mohd Amin bersama dengan Tn Hj Mohd Zayed Sulaiman
Timbalan Menteri bersama dengan Tn Hj Muhammad Abduh
Banner Memorandum

Tn Hj Zayed sebagai pengacara majlis

CEO Kolej UNITI

Wakil AsiaeUniversity
Giovanni Pergaminelli
Penurunan tandatangan untuk kali pertama


Penurunan tandatangan untuk kali kedua selepas bertukar dokumen

Dan buat kali terakhir
Kesemua pihak bersetuju sambil diperhatikan oleh Timbalan Menteri, Tn Hj Jamal dan Tn Hj Zayed
Sesi bergambar bersama Timbalan Menteri, Wakil AeU, Presiden dan CEO Kolej UNITI, Giovanni Pergaminelli dan Tn Hj Zayed
Orang kuat Kolej UNITI, En Kamal dan rakan rakan
Perbincangan antara wakil Italy dan Malaysia.

Tamat sudah kisah aku selama setengah hari di PICC. Banyak yang aku pelajari dan alami apabila berada di samping orang yang sudah berjaya. Aku berharap aku dapat mempraktikkan apa yang telah aku pelajari dan berharap juga akan jadi seperti mereka. InsyaAllah. Amin. 

Cukup sekadar di sini sahaja perkongsian aku kali ini. Semoga berjumpa lagi. Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran Ummi dan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55. Merdeka! Merdeka! Merdeka!

No comments: