Sunday 2 September 2012

Makan Makan Raya!

Assalamualaikum

Hujung minggu merupakan hari untuk kita beristirehat samaada bersama keluarga mahupun sendirian. Tambahan pula bila 3 hari bercuti kan. Lagi lah, orang akan buat plan yang gempak gempak, buat pula tengah musim raya ni. Dan aktiviti aku time cuti macam nih adalah beraya, makan dan makan.

Kenapa makan je? Sebab minggu nih merupakan minggu terakhir untuk aku menikmati juadah makanan di rumah. Bermula Sabtu depan aku akan makan makanan yang belum diketahui kebersihan, kualiti, rasa dan rupanya di cafe cafe ataupun dewan makan berhampiran dengan kolej aku. Dengan itu, family aku pun buat makan makan sikit dengan menjemput keluarga terdekat dan rakan rakan terdekat sahaja.



Ni antara gambar gambar yang berjaya di ambil.

Abg Syuhaib dan Aqeef
Aqeef Ziqri

John Pit aka Cik Pi. HAHA

Mak Ucu

Cik Na

Uncle Yusri

Ohhhh. Macam babb...

Ayesha

Abg Zafiq dan Auntie K.


Keluarga John Pit dan Mak

Amin dengan muka kerek dia.

Dah tua pun still macho lagi

Alolololo....

Keluarga Rokiah. (Sebilangan kecil)

Keluarga Rokiah. (Freestyle)

Dara atau teruna?


Pretty Boy


Sambungan.....Click here

No comments: